به غضنفر ميگن عجب مملکت خر تو خري داريم ميگه آره بابا من 3 بار رفتم سربازي هيچکي نفهميد!


  1. ali

    سلام دوست عزیز
    منم وبلاگم جوک و اس ام اس و طنز و … هست
    اگه مایل به تبادل لینکی من رو با نام :
    اس ام اس و جوک خفن
    لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو رو با نام دلخواهت لینک کنم.
    ممنون

  2. مسعود

    سلام.وبلاگ قشنگي داري.
    من دل ميخواد باهاتون تبادل لينك كنم،اگه موافقيد لينك من رو با عنوان زير قرار دهيد:
    آدرس من:bo2sms.ir
    عنوان لينك: ۩۞۩ بزرگترین آرشیو جك و اس ام اس ۩۞۩
    و بعد در نظرات بگيد بنده شما را با چه نامي لينك كنم.
    سالي سرشار از خوشي و موفقيت داشته باشي.




پاسخی بگذارید

